hur verksamt är back on track ???

Sv: hur verksamt är back on track ???

Som sagt vad polokragen är inte så jättevarm och jag prioriterar nog min hälsa och får svettas lite än att får tillbaka inflamationen igen...

Min ponny har både BoT paddar och täcke, hon har tidigare varit dålig i benen plus att hon alltid har varit gallig och paddarna har verkligen gett mkt resultat. Nu är hon faktiskt väldigt torr och fin i benen!

täcket är svårare att säga men visst märks det skillnad.

Andra hästen får också ha paddarna ibland och då är hon betydligt finare i benen än vad hon är dom nätterna då hon sover utan

Som sagt vad polokragen är inte så jättevarm och jag prioriterar nog min hälsa och får svettas lite än att får tillbaka inflamationen igen...

Det förstår jag!
Allt beror ju på hur motiverad man är.
Hästarna å andra sidan kan ju inte välja själva så själv skulle jag aldrig ha BoT på utomhus sommartid (möjligen på natten om hästen är på bete).

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har återigen stukat fotleden, vilket gjort dem svullen. Brukar då använda linda på dagen för att få stabilitet när jag går och...
Svar
12
· Visningar
1 039
Senast: Scata
·
Utrustning Hej, I julas köpte jag en back on track hjälm eq3 med samhetsfinish eftersom jag började rida unghäst I samma veva och då ville ha något...
Svar
4
· Visningar
1 493
Senast: Marvin
·
Hundhälsa Min hund har haft problem med diskbråck. Bråcket är ca 10-15 cm från svansroten. Senast på rehaben så diskuterade vi Back on Track...
2
Svar
39
· Visningar
3 937
Senast: Tora
·
Utrustning Jag funderar på att köpa ett fleecetäcke från Back on Track. Såg att de har en Silver Line som var lite billigare (ja, jag tycker...
Svar
0
· Visningar
747
Senast: Pancakes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka