snurpe
Trådstartare
Jag har ju tre kissar sedan ett tag tillbaka. När man hade två gick det ju att ha två mindre burar. Visserligen fick jag ont i hela skulderbladen av att bära på dem, men det gick. Nu är de tre och man är så beroende av andra eftersom två händer är några för få för tre burar 
Jag har då kommit på att jag ska få tag i en billig gammal barnvagn och göra om den till katttransport
På den undre varuhyllan är det på många modeller gott om plats för en stor bur. Jag såg att Gulliver hade en modell på 38x40x61 och Atlas en på 60x40x39. Har inte mätt upp hur stort det är i praktiken men tanken är att ha två katter tillsammans där (mina två kullsyskon
). Eventuellt behåller jag överdelen och har den tredje buren stående där uppe. Vad tror ni om det?
Vad tror ni kissarna tycker om att åka tillsammans? Tycker ni det är rimligt att ha två i deras största modell? Det är verkligen inga stora katter jag har iaf
Hur transporterar ni era?
/snurpe
Jag har då kommit på att jag ska få tag i en billig gammal barnvagn och göra om den till katttransport
Vad tror ni kissarna tycker om att åka tillsammans? Tycker ni det är rimligt att ha två i deras största modell? Det är verkligen inga stora katter jag har iaf
Hur transporterar ni era?
/snurpe