I
Icebabe_1
jag skulle tävla i dag på en tränings tävling i stallet,90 cm bara för att bevisa för mig själv att jag også kan gennomföra en bana....måste säga att jag har alltid hoppat bra och varit tuff,men idag gick det så himla fel,min häst var för het,jag hadde svårt att hålla honom och det var ett under att han kom över hindrene och jag satt kvar,helt till nest sista hinder,vi satsade för långt ifrån,och jag visste att det kom till att gå fel,
vi båda gick om kull,han landa på sidan av magen,men reste sig på en gång och såg förvirrad ut,men han var helt okey,så jag skicka ut han och en annan duktig tjej på en ny runda som gick samlat och bra.
men jag hadde och har ont,och mitt självförtroende är på botten,stoltheten også...jag skulle bevisa för mig själv att jag klarade det,men änder upp i sanden med häst och allt.
Nu törrs jag inte hoppa igjen,jag är livrädd att gå omkull igjen.
vi båda gick om kull,han landa på sidan av magen,men reste sig på en gång och såg förvirrad ut,men han var helt okey,så jag skicka ut han och en annan duktig tjej på en ny runda som gick samlat och bra.
men jag hadde och har ont,och mitt självförtroende är på botten,stoltheten også...jag skulle bevisa för mig själv att jag klarade det,men änder upp i sanden med häst och allt.
Nu törrs jag inte hoppa igjen,jag är livrädd att gå omkull igjen.