Hur tar jag mig ur det här?

fejko

Trådstartare
Jag vet att jag har varit korkad så det behöver ni inte tala om för mig :nailbiting:
I fredags ringde en kvinna som ville göra en marknadsundersökning trodde jag först men det visade sig att hon ville sälja italiensk mat. Hon var trevlig och jag har svårt att näpsa av folk, så rätt som det var hade jag gått med på att de skulle skicka en matkasse. Jag kunde skicka tillbaka den om jag inte var nöjd annars kunde jag betala. Efter vi lagt på googlade jag hennes namn och då kom det upp mängder med negativa omdömen på trustpilot dock även ett och annat positivt.
Jag kan tänka mig att ta emot en leverans men vill absolut inte binda upp mig på någonslags abonnemang. Hur undviker jag detta? Enligt vad jag läst på nätet blir man förföljd av dem på telefon men det är ju bara att skita i att svara.
Hur ska man agera för att inte riskera att binda upp sig för något?

Finns det ett telefonnummer du kan ringa? Ring isåfall upp och säg att du ångat dig och inte vill ha någon matkasse så borde det vara löst. Man har rätt att ånga sig.

Liknande trådar

Äldre Beställde 1 Augusti ett mobilabonnemang + ny mobil. Första gången någonsin jag kommer ha ett abonnemang,har bara haft kontantkort innan...
Svar
8
· Visningar
1 269
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • "Rimligt" pris för en hobbyhäst