Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch då, galen kattant är man inte förrän man talar om i charken att skinkan ska vara till katten (jag har dessvärre hört mig själv göra det flera gånger)
Jag ger enbart våtfoder, Mjau och Bozita i tetra, och skäms inte ett dugg när jag handlar. Senast köpte jag 24 Bozita för det var halva priset. Jag gör mycket hellre det än ger torrfoder, när det gäller katthälsa ser jag ingen anledning alls att ge torrfoder.
Tycker det är en väldigt oförskämd inställning du har. För väldigt många är nog 700 på kattmat en rätt rejäl summa. Jag undviker 10 kgs påsar av utrymmesskäl. Hr precis provat då jag beställde från nätet, förvarar det i garderoben i en plastlåda men nja, den tar massa plats och dessutom luktar det kattmat.
Jag handlar hästfoder varje månad så kan lika gärna köpa kattmat. Skulle heller inte köpa ett foder som skiljer sig så kraftigt i kilopris.
Kollade på tyska Zooplus och det var samma priser som här?
Utrymmesskäl undrar jag också över. Hur litet bor ni egentligen? 15m2? Bör man ens ha katt då? En 10 kg säck är inte stor.
Du kanske bör läsa vad jag skrivit om hur du förvarar torrfoder på bästa sätt, då kommer du slippa lukten från kattmaten.
Det stämmer inte, kan du försluta det väl så håller det lika bra som att det vore oöppnat.