hur stora är mina odds?

wtf

Trådstartare
har varit på gynundersökning idag med vul, det visade sig att jag har ägglossning för fulla makaroner! livmodern var redo och högra äggblåsan (? är inte så bra på termer :p), eller nåt sånt sa han.
såååå... *gnuggar händerna*
hur stora är mina odds nu att bli gravid?

idag och två dagar framåt sa han var störst chans, men nu vet jag ju att jag verkligen KAN bli gravid dom här dagarna och sambons spermier funkar iaf (det har han provat :p)
 
Sv: hur stora är mina odds?

Vad bra!! Vad galler odds sa skulle jag tro att det ff ligger pa runt 20-25% dvs samma som for alla "normala" par. Det ar ju mkt som ska funka inte bara att spermien nar fram till agget. Och nar man t.ex. gor IUI (nar man injiceras med spermier for att oka chanserna men i ovrigt inte tar nagra mediciner) sa ges man bara en chans runt 10% att det lyckas... men det kanske har mer att gora med att man har problem i ovrigt.

Lycka till, ska bli spannande att se hur det gar! :banana:
 
Senast ändrad:
Sv: hur stora är mina odds?

jag hoppas som fan på att bli gravid nu iaf :)
fast jag har blivit besviken så många gånger förut så jag är ganska realistisk ändå :)
 
Sv: hur stora är mina odds?

20% chans brukar det sägas vara :banana:

Göka på... femtioelva ggr om dagen.... frammifrån, bakifrån, underifrån, uppifrån, häng å kläng.... :rofl:
 
Sv: hur stora är mina odds?

hahaha :p
jag kan inte köra doggystyle, för då riskerar jag ju att få hundvalpar :eek: :D
 
Sv: hur stora är mina odds?

jag är precis klar med en omgång :D;) måste ju återhämta mig innan sängfösaren ;)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 011
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Använder anonymt nick då ingen i min närhet vet om de här tankarna ännu. Mitt liv är egentligen är egentligen ganska bra men känner mig...
Svar
8
· Visningar
992
Senast: chandelier
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 113
Övr. Barn Gammal medlem, nytt konto för anonymitet. Jag håller på att noja sönder och letar graviditetssymptom överallt, hjälp :D Jag kan ju...
Svar
10
· Visningar
2 461
Senast: Kaos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCII
  • Gammal hummus?
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp