Attans.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@MissFideli v-spännena samt den något generösare skärningen i bogen på Rambo jmf med Amigo ger större utrymme för tex en lite mer lågställd häst när den sänker huvudet för att äta tex. Men som sagt - det är generellt uttalande, för det blir ju ändå individuellt utifrån hästen just som individ är byggd över lag som helhet.
Nej jag skulle inte vilja säga att jag upplever någon sådan skillnad nej....Tänkte om den delen som går över manken får en annan placering pga knäppningen/skärningen. Men så var visst inte fallet![]()
Jag surade ihop lite över att det inte fanns 100g.
Nästa säsong ska jag bara hakvklippa och eftersom han är varm av sig kommer 100 g bli perfekt så fanns inget wug![]()
Det är obegripligt. Alla andra verkar insett det finns en marknad för tunna täcken. Även HW för det finns 100 gr i alla andra serier. Men inte Rambo wug. Liksom vaaarfööör? Så jäkla dåligt säljer väl inte just Rambo?
Det undrar jag med.
Rhino kommer bli för trångt och Amigo är så klent. Jag vill ha ett Rambo wug![]()
Amigo finns ju inte i 100 gr i wug det heller så skulle inte ens hjälpa om man kunde tänka sig det. (Det verkar dock skuret annorlunda så tror inte det skulle passa min. Hon är en Rambo wug-häst helt enkelt)
Kanske inte vad du letar efter, men det finns Amigo i 50 g som inte har fästen för hals utan ligger lite högre upp iallafall![]()