hur söt får man vara?

sweep

Trådstartare
Tog nyss några helt underbara bilder på min lilla Gangster. Satt framför och tryckte bara på knappen så fick en hel del roliga bilder när han tvättade sig.

Först idag så hämtade han all god mat i skålen
29950253.jpg

Sen när han spottat ut maten i huset fick han komma ut till min obäddade säng :D
29950254.jpg

ganska vig liten sak
29950256.jpg

Sv: hur söt får man vara?

Åh vilken söt liten krabat! Liknar min hamster Jerry hur mycket som helst! :love:

En liten OT-fråga men... är det normalt att hamstrar när de ska göra nummer två/leka kulspruta sätter sig så här *pekar på bilden* och sedan plockar upp kottarna med tänderna och spottar iväg dem? Gör era så..?

Supersöt hamster! :) Visst är de viga de små blobbarna.

han tar upp bajsen om den ligger på fel ställe och spottar ut den längre bort. När han bodde/bor i gallerburen så bajsar han i röret och han sover där oxå så då städar han bort bajsen =)

Aaaw, super söt ^^

smälte vid sista bilder :D:love:
nu får man ju lust att skaffa hamser igen xD

Mvh Freddie:bump:

å vad gullig han är, in lilla gangster! :love: läängtar tills på söndag då jag får hem min lilla pikaboo :rofl:

*asg* Jag visste inte att hamstrar tillhörde pungdjuren... ;)

Söt är han då i alla fall!

Felet är den stora, fula gorillan som lömskt sneglar på hamstern på hyllan ovanför och tänker äta upp den! :eek:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 760
Senast: Wille
·
Juridik & Ekonomi I mars bokade jag flyttfirma för utlandsflytt den 15 maj. Fick skriftlig bokningsbekräftelse efter att ha godkänt offert och allt var i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 415
Senast: ameo
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 343

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat