Sv: Hur skydda skapet??
Kanske Djungelolja kan hjälpa din pålle? Det är ju både snällt & effektivt
Kanske Djungelolja kan hjälpa din pålle? Det är ju både snällt & effektivt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kanske skulle fungera. Finns det endast på Granngården? Flera år sen dom la ner här.
Zinksalva (för bebisar) har jag hemma, kan testa det i morn och se om det hjälper.
Probs salva har jag också funderat på, den luktar ju lite tjära men känns mer hudvänlig och inte lika stark.
Tack för alla tips!
Han är jättesnäll så det är inga problem att smörja/spraya.
Stackarn måste smaka ovanligt smarrigt, min andra häst blir aldrig så sönderbiten.
Jag har ett "problem"
Ultra Shield tex. behöver ju bara sprutas på var 14dag (enligt flasken, jag kör på var 7dag) Det funkar jättebra på den ena hästen som bara står nu (fång). Men min andra häst som rids och duchas dagligen så känns det ju onödigt. Använder hellre en produkt som ska användas dagligen! Finns det någon sådan?
Och sen tycker jag svansen blir så äcklig av alla produkter
Jag har ett "problem"
Ultra Shield tex. behöver ju bara sprutas på var 14dag (enligt flasken, jag kör på var 7dag) Det funkar jättebra på den ena hästen som bara står nu (fång). Men min andra häst som rids och duchas dagligen så känns det ju onödigt. Använder hellre en produkt som ska användas dagligen! Finns det någon sådan?
Och sen tycker jag svansen blir så äcklig av alla produkter
kl
Köpte prob salvan eftersom det var den som fanns i lokala affären. Den funkar absolut, inte alls lika mkt sår och blod nu! Dock blir ju svansen mindre läcker... Fick tvätta tre ggr med diskmedel och ändå var den lite flottig.... Så har beställt tarplaster också, om det hjälper så vore det mkt enklare! Annars får jag väl tvätta svansen varje dag.
Men för alla hästar som bara går på bete och inte rids så måste prob salvan vara kanonbra!