Hur skicka mail till Gunnar ?

Mynta2

Trådstartare
Jag hittade inte hans mail..så jag klickade på hans namn i ett inlägg...sen skickade jag. Fast mailet kom tillbaka. Adressen fanns inte.

Varför då ?

Sv: Hur skicka mail till Gunnar ?

Därför att Gunnar har problem med sin mail.
Han svarar säkert här när han har fått lite lugn och ro med sina servar och allt krångel.

Nej jag förstod att mailet inte kom fram och jag skrev "han skriver säkert HÄR när han fått iordning på sina grejjer :bow:
Svaret var enkelt eftersom det är så att han HAR problem med sin mail!

Aha...fast vi skickade ett PM....hoppas han kan svara när alla problem är lösta :D

palle skrev:
Aha...fast vi skickade ett PM....hoppas han kan svara när alla problem är lösta :D

jag antar att han har en hel del PM nu när allt krånglar så om han ser ditt mellan alla andra, njaaa :angel:
Är det akut kan du ju fråga moderatorn på den sidan det gäller (om det är något sådant enkelt som vi kan svara på)

ha det bra :bow:

Liknande trådar

Samhälle Jag gillar ju inte att prata i telefon så mailar till kundtjänst om nåt är fel etc. Det kan ju bli några mail fram och tillbaks då innan...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 739
Senast: Dimmoln
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
670
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
910
Senast: corzette
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 701
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar