Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jo, men på Hippo Alfas produktblad står det 13,5 % smrp/ kg. Hmm. Och man ska ha gram på hippocampus. Nu börjar det gå upp ett ljus.. så P, Ca och liknande ska skrivas som hela siffror, inte 0, ngt.
Märks att man är förvirrad, men förstår du hur jag menar?
hehe
13,5% hur mkt är det på 1000 gram? jo 135 gram...
nu har du inte skrivit angivelserna för P och Ca så där kan jag inte hjälpa dig, men generellt ska man skriva det som det står på förpackningen... det gäller iaf hö.
ja ibland är man lite mer puckad än vanligt... en dag när jag skulle räkna ut så skrev jag alla siffror /kilo TS... hm... det blev väldigt konstigt och jag fick bara inte ihop det... höll på att bli galen innan jag insåg mitt misstag
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Ekonomi & Juridik
Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation.
Sambon har en...
Kropp & Själ Min pappa fick väldigt bra effekt på sina snarkningar med någon liten plastpryl som håller ut näsvingarna. Vet tyvärr inte exakt vad den...
Hundavel & Ras Jo jag har försökt att promota vanlig golden, som jag tycker är supertrevliga ofta och verkligen är anpassningsbara. Är själv uppvuxen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.