Hur ska jag göra för att glömma min sorg?

M

Min_tinka

Min första hund var jätte snäll men för några månader var vi tvugna att avliva henne för att hon hade cancer och på grund av åldern.:cry::cry:Jag saknar att hon skäller när jag kommer till min mamma av glädje,
när man gossade med henne,när man skulle ge henne mat när hon hoppade runt så att man nästan tappade matskålen,hennes glädje och henne över huvud taget.:cry:Hur ska jag göra för att tänka mindre på det och gå vidare?

Sv: Hur ska jag göra för att glömma min sorg?

Fruktansvärda våndor. Skaffa en ny valp direkt. Då får du annat att tänka på.

Jag är i samma situation, men hoppas att det blir bättre med tiden. Att läsa om andra som klarat det här på Bukefalos är min stora tröst just nu. Lycka till!

Den där varje-dags-sorgen går över med tiden. Men trots att det är 7 år sen vi avlivade min hund, så gråter jag fortfarande när jag tänker på honom. Jag fick honom när jag var 5, och han togs bort när jag var 17. Så det var verkligen en del av mig som försvann med honom. Oj, nu kom tårarna igen.

Jag är i samma situation, men hoppas att det blir bättre med tiden. Att läsa om andra som klarat det här på Bukefalos är min stora tröst just nu. Lycka till!

Tack:bump:!:)

Fruktansvärda våndor. Skaffa en ny valp direkt. Då får du annat att tänka på.

Min mamma har fixat så att jag får en japansk spets som är jätte duktig i aggility:smirk:

Åhh, en japansk spets. Dom är som små snödrivor. Jag gläds med dig verkligen. Sätt in en bild på den sen och jättelycka till.

Åhh, en japansk spets. Dom är som små snödrivor. Jag gläds med dig verkligen. Sätt in en bild på den sen och jättelycka till.

Tack,jag kan fixa så att du kan få se den sen;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 006
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 807
Senast: Nepenthe
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 506
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hej! Jag har skrivit två trådar här på Bukefalos tidigare och känner att jag måste få skriva av mig. Ni har varit så hjälpsamma i mitt...
Svar
6
· Visningar
1 953
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross