Tokyo
Trådstartare
Jag beställde något från USA som levereras av FedEx och är helt förvirrad. Enligt spårningslänken jag fick så var paketet på FedEx kontor kl 5 imorse, sen står det "Leveransundantag, kunden är inte tillgänglig eller så är verksamheten stängd" kl 11, och nu står det att paketet är på FedEx kontor igen och att det för tillfället inte finns någon schemalagd leveransdag. Betyder det här att de försökt leverera paketet till mig under dagen? Jag har dock varit hemma precis hela dagen och har varken fått SMS/samtal, mail eller något i brevlådan. Jag bor för övrigt i ett enormt hus, med typ 5 ytterportar och byggt som en labyrint så leverans till dörren är en total mardröm här hur som helst... Någon som vet vad som händer härnäst? Lämnas paketet över till typ Postnord? Skickas det tillbaka? Kommer de "försöka" igen? Jag är som sagt totalt clueless i detta! Tänker att jag ska ha is i magen, men är så rädd att paketet ska försvinna/skickas tillbaka om jag inte gör rätt. Finns det någon här som har mer koll?