Hur ser jag vilka som kollar in min profil?

Nevertheless

Trådstartare
När jag kollar på min profil så kan jag bara se två olika namn som har besökt mig, men det står att jag har haft 133 stycken besökare. Hur ser jag vilka de 131 andra är? Eller räknas jag in varje gång jag går in i min egen profil? Eller är alla här på buke anonyma? kan man ens vara anonym?

Totalt förvirrad!:confused:

Sv: Hur ser jag vilka som kollar in min profil?

Man kan välja att in visas på exempelvis sådana ställen och du räknas vad jag vet också in varje gång du besöker din profil. Jag är lite osäker men jag har för mig att det är de tio senaste besökarna som visas, kanske det även är så att de "anonyma" räknas in bland dessa vilket kan göra att färre namn visas.

Jag tyckte det kunde vara lite intressant för er användare att veta hur många besök som gjorts och kanske få några namn på dessa också, därför slog jag på funktionaliteten, mest som en kul grej.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 344
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 703
Hästvård Jag behöver er hjälp buke-vänner! Jag står inför ett etiskt dilemma med min häst som skadar sig gång på gång. Han är 5 år och jag har...
Svar
17
· Visningar
1 712
Senast: Willys
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 963

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka