Hur privat är det med sexleksaker för dig? (utbruten från Dejtingtråden 31)

Åh, jag hade fattat det som att det gällde såna leksaker öht precis som att man på sikt kan bli okänslig även av vibratorer.
Det går att röra sig lite med den utan att den tappar sugen alltså? Kanske kan vara värd ett test framöver :D
Ja lite mer okänslig blir man säkert också, eller vänjer sig vid det kanske? Det upplever iaf jag också, men inte alls på samma sätt som med satisfyern, att det verkligen helt domnar bort och man känner inget alls, om man nån gång tar lite längre tid på sig. Men säkert individuellt, som med allt annat! :D
Hmm jag upplever nog inte att den tappar sugen direkt kanske, men kände nog inte det med satisfyern heller... tror jag iaf 😅
 
"Grattis på 13-årsdagen Sara önskar **** kommun! Enjoy!" 😂

Jag håller verkligen med om rabbitsarna! Var ingen hit. Satisfyern däremot är ju Otrolig tycker jag, både i garanti för och intensiteten på orgasmerna. Jag rekommenderar den till alla jag känner som jag pratar sex med. :D

Jamen ja! :laugh: Men med lite mer allvar, jag unnar Sara och hennes medsystrar mer öppenhet och självklar rätt till sin egen njutning än hur det var när jag var ung (fyller 50 snart). Även om lärare et al gjorde sitt bästa var det en annan tid (tex togs inte HBTQ upp vad jag kommer ihåg under sexualundervisningen och det mesta var väldigt biologiskt, inte så mycket om känslorna).

Jag har också rekommenderat Satisfyern vitt och brett (min särbo har tom rekommenderat kollegorna att skaffa en till sina fruar/flickvänner! :rofl:).
 
Jag tycker det är lite intressant att folk jämför en sexleksak med någons -smutsiga- underkläder som ligger framme. För mig vore det mer att jämföra med ett paket kondomer i badrummet i så fall, eller för all del tamponger. Intimprodukter helt enkelt, inte skitig tvätt.
Men nej, givetvis inte något jag förväntar mig på köksbänken eller på vardagsrumsbordet.
 
Jag tycker det är lite intressant att folk jämför en sexleksak med någons -smutsiga- underkläder som ligger framme. För mig vore det mer att jämföra med ett paket kondomer i badrummet i så fall, eller för all del tamponger. Intimprodukter helt enkelt, inte skitig tvätt.
Men nej, givetvis inte något jag förväntar mig på köksbänken eller på vardagsrumsbordet.
Fast för mig är det lite i samma kategori.

Precis som jag inte vill se använda bindor eller tamponger så vill jag inte se någons underkläder - oavsett om de är tvättade.

Jag vill inte se sexleksakerna. Har inga bekymmer att prata om sex. Men jag behöver inte få den fysisk presenterad.
 
Fast för mig är det lite i samma kategori.

Precis som jag inte vill se använda bindor eller tamponger så vill jag inte se någons underkläder - oavsett om de är tvättade.

Jag vill inte se sexleksakerna. Har inga bekymmer att prata om sex. Men jag behöver inte få den fysisk presenterad.
Jag menade givetvis oanvända kondomer eller tamponger, om en fylld kondom legat och skräpat utanför sopkorgen hade jag blivit rätt paff.
Tror det är det där att jämföra dem med något skitigt som lämnats framme som känns främmande för mig, oavsett om man tycker olika om själva fenomenet.
 
Den här tråden fick mig att tänka på bukefalisten som hade tvättat alla sina dildos och lämnat dem i handfatet innan en mäklare skulle ha visning av lägenheten. De låg där under hela visningen. :rofl:
Minns inte vad det var för tråd, kanske en om pinsamma saker man gjort.
 
Den här tråden fick mig att tänka på bukefalisten som hade tvättat alla sina dildos och lämnat dem i handfatet innan en mäklare skulle ha visning av lägenheten. De låg där under hela visningen. :rofl:
Minns inte vad det var för tråd, kanske en om pinsamma saker man gjort.

Jag har gjort nåt liknande, hade visning på min lägenhet och skulle visa den inbyggda garderoben. Öppnade den och ja.. ”DET VA DEN JA MASSA UTRYMME SOM DU SER SKA VI KOLLA BADRUMMET?!?” 😅:banghead:
 
Ja lite mer okänslig blir man säkert också, eller vänjer sig vid det kanske? Det upplever iaf jag också, men inte alls på samma sätt som med satisfyern, att det verkligen helt domnar bort och man känner inget alls, om man nån gång tar lite längre tid på sig. Men säkert individuellt, som med allt annat! :D
Hmm jag upplever nog inte att den tappar sugen direkt kanske, men kände nog inte det med satisfyern heller... tror jag iaf 😅
Ja men typ, viss vana känns ändå ganska rimligt liksom! Precis som att fötterna säkert vänjer sig om man plågar sig på ett par skridskor tillräckligt länge :p
Sedär! Får fan ta och testa en sån då :D

Den här tråden fick mig att tänka på bukefalisten som hade tvättat alla sina dildos och lämnat dem i handfatet innan en mäklare skulle ha visning av lägenheten. De låg där under hela visningen. :rofl:
Minns inte vad det var för tråd, kanske en om pinsamma saker man gjort.
Det låter som nånting jag skulle kunna göra :angel: Och ehm, nästan har gjort, vet inte hur många gånger jag glömt nåt framme när jag haft besök. En gång glömde jag en del rep fastbundna i mina sängben när syrran kom på besök. Bodde på den tiden i en etta så ja, hon såg och hon frågade... Jag sa att det var kattleksaker, hoppas för hennes skull att hon inte gick på den lögnen för då är hon fan dummast på jorden :rofl:
 
Jag menade givetvis oanvända kondomer eller tamponger, om en fylld kondom legat och skräpat utanför sopkorgen hade jag blivit rätt paff.
Tror det är det där att jämföra dem med något skitigt som lämnats framme som känns främmande för mig, oavsett om man tycker olika om själva fenomenet.
Höll precis på att fråga om du menade oanvända tamponger, för det måste väl folk ändå få ha framme på toaletten 😅
 
Totalt off topic men jag lärde mig för några veckor sedan att skridskor inte ska vara obekväma alls. De ska inte göra ont. Vi har alla levt i en stor lögn😶
What, kan skridskor ge fan i att göra ont?! O_o Det här måste jag fan luska i, jag vill kunna åka men klarar inte av smärtan!
 
What, kan skridskor ge fan i att göra ont?! O_o Det här måste jag fan luska i, jag vill kunna åka men klarar inte av smärtan!
Jag har haft samma problem! Men nej, det ska finnas, någonstans, bra butiker där en kan prova ut skridskor som sitter mjukt och skönt och passar i både längd och bredd. De ska inte vara hårda? De ska inte klämma sönder en? Alla timmar jag lidit i onödan...
 
Jag har haft samma problem! Men nej, det ska finnas, någonstans, bra butiker där en kan prova ut skridskor som sitter mjukt och skönt och passar i både längd och bredd. De ska inte vara hårda? De ska inte klämma sönder en? Alla timmar jag lidit i onödan...
Vad i helvete! Jag köpte nya skridskor för några år sen och åkte inte ens fem minuter liksom. All denna tid jag kunnat åka?! Måste kollas, tack!
 
Ja men typ, viss vana känns ändå ganska rimligt liksom! Precis som att fötterna säkert vänjer sig om man plågar sig på ett par skridskor tillräckligt länge :p
Sedär! Får fan ta och testa en sån då :D


Det låter som nånting jag skulle kunna göra :angel: Och ehm, nästan har gjort, vet inte hur många gånger jag glömt nåt framme när jag haft besök. En gång glömde jag en del rep fastbundna i mina sängben när syrran kom på besök. Bodde på den tiden i en etta så ja, hon såg och hon frågade... Jag sa att det var kattleksaker, hoppas för hennes skull att hon inte gick på den lögnen för då är hon fan dummast på jorden :rofl:
Men alltså varför ens ställa frågan? Om man är vuxen kan man väl lägga ihop två och två.
 
Fast för mig är det lite i samma kategori.

Precis som jag inte vill se använda bindor eller tamponger så vill jag inte se någons underkläder - oavsett om de är tvättade.

Jag vill inte se sexleksakerna. Har inga bekymmer att prata om sex. Men jag behöver inte få den fysisk presenterad.
Jag håller med men underkläder tycker jag är att gå lite väl långt, då kan man ju inte ens hänga ut tvätten på tork om någon skulle råka gå förbi.
 
För att kinks är väldigt främmande även för en del vuxna kanske? :idea:
Okej, jag tänker på rep som att det är något väldigt många använder för att krydda till fredagsmissionären eller i alla fall har provat på utan att det nödvändigtvis måste vara en kink. Men vad vet jag! :)
 
Jag tänker mest att det finns folk till allt, även folk som är totalt oblivious :D
Det finns det! Jag fick hjälp av en av tjejerna att städa bröllopssviten en dag och brudparet hade lämnat badrocksskärpen bundna runt sängstolparna (four poster med draperier, mycket romantiskt. ;) ), och min kollega var verkligen nollplussad. "But why?!" :D
Sedan är det fullt möjligt att brudparet ville driva med oss, men syftet som var uppenbart för mig gick rätt över huvudet på henne.
 
Det finns det! Jag fick hjälp av en av tjejerna att städa bröllopssviten en dag och brudparet hade lämnat badrocksskärpen bundna runt sängstolparna (four poster med draperier, mycket romantiskt. ;) ), och min kollega var verkligen nollplussad. "But why?!" :D
Sedan är det fullt möjligt att brudparet ville driva med oss, men syftet som var uppenbart för mig gick rätt över huvudet på henne.
Haha aww! På något vis är det så jäkla gulligt :D
 

Liknande trådar

Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 213

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp