R
Raderad medlem 6459
Ja, alltså, jag har en flaska jag vill öppna men äger ingen kapsylöppnare. Orkar inte masa mig till affären och inga grannar hemma på min våning. Finns det nåt sätt att få bort den förbannade kapsylen på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, alltså, jag har en flaska jag vill öppna men äger ingen kapsylöppnare. Orkar inte masa mig till affären och inga grannar hemma på min våning. Finns det nåt sätt att få bort den förbannade kapsylen på?
När jag var runt 20 fanns det alltid på alla fester minst en man som ville öppna ens flaska med sin snusdosa. Frågade man efter en öppnare var det alltid någon som sa "jag kan öppna den med min snusdosa istället!", även om öppnaren fanns tillgänglig. Det irriterade ihjäl mig då, men om du har en snusdosa så är det kanske ett bra tips?
Slägga?Borrmaskin? Hammare och spik? Är jag för drastisk?
Aha! Sida på en sax? Vad gör jag med den? Walk me through it .Baksidan på en bordskniv eller sidan på en sax.
Tar sabeln och kommer!!@Manza Kom hit och fixat åt mig!!
@julgrisen Attans. Inte en snusdosa så långt ögat når. Minns även tonårskillar som öppnade flaskor i dörren . Fattade aldrig vad de gjorde.
Brukar funka även med en kniv eller en tändareNär jag var runt 20 fanns det alltid på alla fester minst en man som ville öppna ens flaska med sin snusdosa. Frågade man efter en öppnare var det alltid någon som sa "jag kan öppna den med min snusdosa istället!", även om öppnaren fanns tillgänglig. Det irriterade ihjäl mig då, men om du har en snusdosa så är det kanske ett bra tips?
Tar sabeln och kommer!!
Men hörrni alla. Ni säger vad jag ska använda men inte HUR jag ska använda det. Jag fattar inte.
Obs har inte en tändare.
Förlåt! Jo, du tar alltså sabeln i ett fast grepp, håller flaskan i andra handen och drar sedan snabbt klingan över flaskans hals bort från dig. Tada!
Men hörrni alla. Ni säger vad jag ska använda men inte HUR jag ska använda det. Jag fattar inte.
Obs har inte en tändare.