Hur mycket skräpmail får ni per dag?

Rosett

Trådstartare
På ett ungefär alltså.
Jag får 0-7 st om dagen vilket inte känns så mycket. De flesta hamnar direkt i skräppostmappen.
Det verkar som om det kommer mindre skräpmail sen jag började blockera avsändarna. :up:

Väldigt få. Det rör sig nog om 0-2 stycken. Det händer ju då och då att det kommer något udda fejkmejl från Telia eller liknande... Jag har ett gemensamt mejlkonto med min man, och jag tror att han varit rätt duktig på att stoppa skräpet :)!

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 051
Senast: Wingates
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 751
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
583
Senast: seahawk
·
Kropp & Själ Jag pressar tänderna när jag sover vilket gör att jag får ont i nacken och huvudvärk väldigt ofta. Dock stämmer inga av...
2
Svar
33
· Visningar
1 815
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar