Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men tycker du inte djälv det är märkligt att personen har 170 kr kvar och då ska både lön, sociala avgifter och allt annat täckas av det.,650kr sa jag ja, för hår ner till halva låren sa jag också ja!
Inga efterbehandlingar, ingen styling.. det tar en timme för mig själv att få färg i håret + en timme som färgen sitter i när jag gör det hemma.. färgen sitter inte en timme hos frisören och det tar inte en timme att få i färgen.. Vet inte exakt tid det tar eftersom att jag gör det hos frisören ca 2ggr/år..
Som jag svarade någon annan: "Min frisör ifråga har haft sitt företag i +20år, har sin salong i en separat del av sitt hus, bor i ett mindre samhälle, tar inga överpriser och hyr ut en stol.."
Hade det inte funkat tror jag inte man har ett företag så länge..
Men tycker du inte djälv det är märkligt att personen har 170 kr kvar och då ska både lön, sociala avgifter och allt annat täckas av det.,
Det blir en väldigt låg lön i slutändan.. Någon annan kan säkert räkna ut hur mkt..
Trots att jag betalar med kort och får kvitto? (hur man fifflar med den biten är jag inte insatt i..)
Ja en annan användare gjorde en uträkning i tråden där det står att det blir 170 kvar i timmen och det ska räcka till lön och en rad andra saker.
Ja en annan användare gjorde en uträkning i tråden där det står att det blir 170 kvar i timmen och det ska räcka till lön och en rad andra saker.
Ja personen kanske inte rapporterar och betalar in skatter och avgifter till Skatteverket tex.Och jag undrar hur man jobbar svart och fifflar när jag betalar med kort och får kvitto? eftersom, som jag skrev, inte är insatt i hur sådant funkar..
Ja personen kanske inte rapporterar och betalar in skatter och avgifter till Skatteverket tex.