Klipper och färgar håret var 7:e vecka,kostar 98e. Schampo och balsam 35e,stora flaskor dock. Produkter till håret från Björn Axen,kostar runt 15-20e/st. Smink använde jag på jobbet varje dag,inte lika ofta nu som mammaledig,men gillar att köpa nytt. I snitt kanske 50e/mån. Hudvårdsprodukter använder jag ansiktstvätt,rosenvatten,ögoncreme,dagkräm,jojobaolja,hand och fotkräm- allt från Rosenserien, kostar runt 25e/flaska. Hudlotion bara nån billig,typ dove. Går på ansiktsbehandlingar (mamma har salong) men det brukar vara gratis.
Har gjort cellulitbehandling, 10st för 45e/st... lönlöst nu dock efter graviditeten..nu bryr jag mig inte längre samma med fot och nagelbehandlingar.
Jösses slösar nog en del....ändå känner man sig som en riskvast ibland med håret på ända
Har gjort cellulitbehandling, 10st för 45e/st... lönlöst nu dock efter graviditeten..nu bryr jag mig inte längre samma med fot och nagelbehandlingar.
Jösses slösar nog en del....ändå känner man sig som en riskvast ibland med håret på ända