Hur mkt till kan hon växa?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare hallontuss
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 605
H

hallontuss

Jag är ev spekulant på en shettiskorsning (troligen welsh i mamman). Hon är född sommaren -06 och är nu lika hög som sin mamma och lite högre än pappan. Tror ni att hon redan växt så gott som färdigt? Jag trodde att 1-åringar inte alls växt färdigt (på höjden) men det gäller kanske större raser?

Sv: Hur mkt till kan hon växa?

Shettisar växer rätt fort, men då hon bara är 1 år (och korsning)så lär hon växa lite till, min korsning shettis/welch har växt från 4år till 7års ålder ca 4cm

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 739
Avel Hur mycket större brukar en ponny bli från 2 års ålder till den är färdigväxt? Min har sen jag fick honom i mars hela tiden sett...
Svar
8
· Visningar
4 070
Senast: phie
·
Islandshäst Jag är uppväxt i en familj där vi föder upp både hundar och katter. Hästar har vi inte alltid haft, vi köpte våra första hästar i...
Svar
9
· Visningar
2 234
Senast: Skjøldur
·
Hästmänniskan Hejsan! :) Hoppas att någon här inne på Buke kan hjälpa mig lite med att bestämma vilken av mina 2 uppfödningar jag ska behålla...
Svar
3
· Visningar
1 214
Senast: Raja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka