Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
När man har en miniatyr?
Vill ha en rejäl sele med bra läder. Sen är jag sjukt svag för ljusbrunt läder.
Är det bara att glömma de eller måste jag sätta mig å sy?
Ah okej! Har själv en liten shettis (ca 88 i mkh) som har mini i storlek i allt. Jag köpte en Ideal Lux maratonsele i storlek minishettis och den passar perfekt, finns ett par hål till man kan spänna in. Han är ganska nätt i kroppen. Dessutom tror jag den finns i ljusbrunt! Så kolla upp det också!
(Man får inte länka sidor här men pm:a om du vill ha namn på återförsäljare i sverige )
Har du kollat med Tina ? Vet att hon innan sålde arbetsselar med, hon har kanske någon kvar Själv hoppas jag att Ove kan ha hennes showsele Men blir nog skaffa mindre gjord till honom då han är lite liten. Om du vill kan jag skicka PM med de Amerikanska sidor jag vet säljer miniatyrselar. Ove kan inte ha någon utav de vanliga selar som säljs här de är 10-15 cm för långa i däcklen.
Tina kan ju ta hem om det beställs (?), det verkar vara jätte bra kvalité på hennes produkter. Jag kollade lääänge på hennes grimmor när vi var i storfors, men vi kom fram till att största grimman var för liten
Idealselet tror jag är för stort för en miniatyr, min lille Wiktor har storlek mini på sin och det är på det innersta typ..
Hundavel & Ras
Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
Hundträning Det är jättekul och på min nivå är det ju även väldigt enkelt att få till att träna. Har alltid dummies eller bollar med mig i fickan på...
Hästmänniskan Känner igen det där. Min häst går oftast bättre när dottern rider och jag instruerar från marken än om jag rider själv. Dottern lyssnar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.