trollmamma
Trådstartare
Ni som ger era hästar foder- eller bryggerijäst, hur mycket biotin innehåller det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har visserligen råka lägga bort min fina bruksanvisning för vad olika fodermedel innehåller. Men jag tror inte att foder- eller bryggerijäst innehåller biotin naturligt. Så om det finns är det tillsatt av tillverkaren och då får man gå på vad som står på förpackningenNi som ger era hästar foder- eller bryggerijäst, hur mycket biotin innehåller det?
Tack för svar, trodde att biotin ingick naturligt i jäst. Ska kolla förpackningarnaJag har visserligen råka lägga bort min fina bruksanvisning för vad olika fodermedel innehåller. Men jag tror inte att foder- eller bryggerijäst innehåller biotin naturligt. Så om det finns är det tillsatt av tillverkaren och då får man gå på vad som står på förpackningen
Även om bryggerijäst (foderjäst = bryggerjäst som blandats ut med annat) innehåller b-vitamin i sig självt så tror jag inte att man kostar på att analysera det, skiljer säkert från parti till parti också!Tack för svar, trodde att biotin ingick naturligt i jäst. Ska kolla förpackningarna