Nikki o Fabian
Trådstartare
Har din nuvarande häst haft kotledsinflamation, om, hur många ggr?
Eller har du haft en häst med kotledsinflamation?
Hur länge anser ni att man ska kämpa om den haft det en gång och sen kommer det igen, är det värt att att ge det även en andra chans?
Min häst har haft det en gång på båda fram men nu är han halt igen(var tre år sen han blev friskförklarad och vi har ändrat våran träning och lagt upp den så han ska ha dom bästa förutsättningarna för att inte få det igen) och jag är jätte rädd för att det ska vara kotlederna igen för då dyker tankarna upp ang om det är hållbart, kanske han inte håller för det vi gör(körning och dressyr) kanske han bara ska lalla i skogen helt o hållet för att må bra.
Jag hoppas för allt att det ska vara nått annat.
Så har ni några erfarenheter så skriv gärna?
Jag kanske ger upp alldeles för lätt om det nu skulle vara hans andra gång.
Observera att vi ska in till kliniken imorrnbitti.
Eller har du haft en häst med kotledsinflamation?
Hur länge anser ni att man ska kämpa om den haft det en gång och sen kommer det igen, är det värt att att ge det även en andra chans?
Min häst har haft det en gång på båda fram men nu är han halt igen(var tre år sen han blev friskförklarad och vi har ändrat våran träning och lagt upp den så han ska ha dom bästa förutsättningarna för att inte få det igen) och jag är jätte rädd för att det ska vara kotlederna igen för då dyker tankarna upp ang om det är hållbart, kanske han inte håller för det vi gör(körning och dressyr) kanske han bara ska lalla i skogen helt o hållet för att må bra.
Jag hoppas för allt att det ska vara nått annat.
Så har ni några erfarenheter så skriv gärna?
Jag kanske ger upp alldeles för lätt om det nu skulle vara hans andra gång.
Observera att vi ska in till kliniken imorrnbitti.