Hur många barnvagnar behöver man??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur många barnvagnar behöver man??

Silverkedjan skrev:
Hihi, gläds åt alla sköna tusenlappar du sparat på det :D :idea:

Jag som köpt mina vagnar begagnade har sett många intressanta vagnhistorier, det finns folk som byter barnvagn som andra byter blöjor :eek: :p
Jag med, och en del byter inte bara ut barnvagnar utan po.p-overaller, sängar hela baby-proffsens sortiment o s v flera gånger per år. Den tjejen jag syftar på berättade för hela fn vad hon köpte. Det slutade med att de fick flytta från Sthlm till Växjö för att finansiera. Snacka om shopping-galen :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Inför sonens ankomst köpte vi en begagnad barnvagn av en kompis, Teutonia Mistral S. Den har funkat helt okej i snart 9 månader men den...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 208
Senast: Anemone
·
Småbarn Hej! Nu behöver jag er hjälp i valet av syskonvagn. Barn nummer två kommer i maj och det kommer skilja drygt ett år mellan barnen. Vi...
Svar
17
· Visningar
1 600
Senast: majola
·
Småbarn Vad behöver man för vagn. Till sonen har vi en emmaljunga duo samt en scooter s. Den senare används primärt när vi ska ut och åka. Nu...
2
Svar
21
· Visningar
2 777
Senast: Plussat
·
Småbarn Vår son är 2 år, och 91 cm lång och väger 14 kg, idag har vi en gammal Emmaljunga som används som dagisvagn/sovvagn hemma och sedan en...
2
Svar
22
· Visningar
8 469

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Kattbilder #9
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Provridning
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp