Hur man mobbar en hund bara genom att finnas.

Tassetass

Trådstartare
För några dagar sen var Aningsfull och hälsade på. Med sig hade hon förstås sin jätteråtta Julie.

Julie ÄLSKAR att vara här, för här finns det finaste i hela världen; nämligen katten Isola. :love: Julie vill inget hellre än att leka med katten medans katten gärna skulle mörda Julie.

Ända sen jag skaffade Isola har hon mest hållt sig uppe i fönstrena när Julie har varit här, vilket gjort att råttan hållt sig ganska lugn. Ett tag kunde vi till och med ha henne lös utan att hon försökte komma åt katten.

Men så bestämde sig Isola för att nu var det NOG, det är ju faktiskt HON som bor här och HON borde få vara precis var hon vill.

Sagt och gjort.

200709101028.jpg

200709101027.jpg

(Hon var även i mitt knä, och jag satt ju bredvid där katten ligger, liksom, så hon var riktigt nära).

Julie höll tammefan på att gå upp i atomer men katten reagarade inte ens när hon gjorde riktiga satsningar mot katten. Jag tror Isola fattar att Julie inte kan få tag på henne.

Men ärligt talat... Jag tycker lite synd om Julie. :rofl:

Sv: Hur man mobbar en hund bara genom att finnas.

Om blickar kunde döda!! :rofl:

Underbart fin soffa också, vad är det för någon? :bow:

Eller hur! :D Gillar också hur Julie snirklar runt Fridas ben för att kunna titta på katten. :D

Soffan heter Provence och finns hos Mio. Världens skönaste soffa. :love:

Sakta men säkert kanske dom blir vänner...va så när vi fick hem våra kattungar...nu är min vovve å ena kissen bästa vänner å brukar gulla ihop....man vet aldig *håller tummarna*

Mjae... Jag tror ärligt talat inte att det kommer att hända. :D Jag har ju haft Isola i snart två år och bättre än så här blir det nog inte. Vi har inte vågat släppa ihop dem för Isola skulle nog ta sönder Julie. :crazy:

Nu förstör du mina "Micke & Molle" fantasier här!!!

Nej men seriöst det är ju lite synd men som tur är så går det ju att ha dom i samma lgh utan större skador, man får ju nöja sig med det :)

Typ som igår då när jag lät min pinschervalp och kaninen nosa på varandra genom gallret för första gången. Hunden blev lite rädd. :D

Snacka om stenhård kanin, han ägde vovven med en enda blick. :rofl:

:rofl: Min lilla pissråtta! :love:
Fan vad sliten jag ser ut. haha. Men man får göra det som gravid har jag bestämt. :angel:

Jag är i v. 19 så än så länge är jag bara sådär härligt lönnfet och kissnödig. :rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 999
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 076
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 952
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Hej, Jag hoppas kunna få bolla lite svåra tankar med er. Jag och min man har två hundar av spetsras: en 3,5-årig och en 8-månaders, båda...
2
Svar
21
· Visningar
3 079

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka