Hur lyckades hon med detta?

sannaaah

Trådstartare
Hittade en av stallkatterna innanför fönstergallret i Grandes box idag :D.

Tittade bort en sekund och då satt hon där. Gick och fixade med något och sen var hon borta. De är sluga de där små rackarna!

kattif_nsterstallet_1206269707.jpg

Sv: Hur lyckades hon med detta?

får de igenom huvudet så hänger väl resten med ? eller det kaske gällde hamstrar :p

Det var väl inte så märkvärdigt? Gallret såg ju ut att vara brett nog för att en kattskalle ska kunna klämma sig igenom.

kl

det där var ju ingenting :P

Vår stallkatt har klämt sig emellan dörrspringan, under dörren alltså.

Ser ut som en katt kan komma igenom det gallret.Hon tycker säkert det är mysigt att sitta där.

Jo eftersom hennes huvud är större än springorna :D
Iofs rejält med päls :angel:
Visst att hon kan ta sig genom gallret men hur lyckas hon hoppa upp och genom gallret samtidigt? :rofl:

Måste krävas mod att hoppa upp så där och hoppas på att man träffar rätt så man inte slår i huvudet.
Det blev en väldigt häftigt bild iaf.

Hade en som gjorde så, och satt fast i flera timmar. Till slut kunde jag inte vänta längre så jag hjälpte den stackarn o opererade bort gallret. Jag var lagom glad för extraarbetet...:crazy:

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
828
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 198
Senast: Marvin
·
Övr. Katt https://www.tv4.se/artikel/7ezMx6f87yMwzgY0hc3CDk/katt-skickades-ivaeg-i-paket-hittades-100-mil-bort :jawdrop:
Svar
9
· Visningar
1 215
Senast: Rosett
·
Mat Så jag har varit bortresta till och från under de senaste 3 veckorna. Har nu under kvällen hittat 3-4 kryp i skafferiet. Ser ut som små...
2
Svar
37
· Visningar
1 380
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #9