Hur långt har ni kommit med era -05 or?

monell

Trådstartare
Är lite nyfiken hur lång ni kommit med era -05 or.

Vi har longerat, tömkört och löshoppat. Har även gjort promenader i skogen. Ska även delta i talangjakt nu i okt och nov, ska bli kul att få en bedömning på henne.

Sv: Hur långt har ni kommit med era -05 or?

Såg det ja!! Men för sent hade redan lagt ut den här tråden då!!

Sv: Hur långt har ni kommit med era -05 or?

Fick min kille för 3 v sedan och han var inte mycket hanterad alls. Förra v hade han träns och benskydd på sig. Han har även haft schabrak med teckesjord och så har vi vart på promenader och nere på volten . Han har haft tecke på sig. och idag longerade vi för första gången :D Gick bättre än jag kunde försetälla mig. Han är otroligt snäll och lättlärd så de har inte vart något problem. Är verkligen jätte roligt att hålla på med honom. Nästa v om allt har gått som det ska med longeringen tänkte jag lägga på sadel och longera. Men inte för mycke för alla vet att det inte är bra för en bebis att gå på böjt spår för mycket .
Lycka till på er

Liknande trådar

Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 130
Senast: Anna-Bella
·
Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 414
Senast: Grazing
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
936
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 595
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar