Hur länge??

E

Explicit

Jerry är fortfarande borta. Sist jag hörde att någon sett honom är ett par veckor sedan. Han va väldigt skygg och hon fick inte komma nära, men tack vare att han gick förbi hennes fönster så va hon säker på att det var han. Hur säker man nu kan va om en katt som ser ut som typ 1000 andra..

Han har varit borta sedan april nu och jag börjar misströsta.
Inget har funkat..

Hur länge är det längsta ni hört om någon katt, eller själva haft en katt, och de kommit tillbaka??
Jag hörde om en katt som varit borta i 4 månader och plötsligt dök upp.. Jag tror nog inte han kommer tillbaka, men en katt klarar väl inte av vintern utan hjälp?? Och hur hjälper man en katt som inte vill bli hjälpt????

Sörjer verkligen min vackra starka katt som inte längre vill va min..
Kram på er! TACKSAM för alla svar!!
/ Explicit

Sv: Hur länge??

Usch vad jobbigt. :(
Men ge inte upp hoppet! Jag har inte haft någon försvunnen katt men jag har läst många berättelser här på Buke om försvunna katter som varit borta i månader.
Katter kan överleva vintern, men det är tufft. Får hoppas han bestämmer sig för att ta sig hem igen när det närmar sig.

Sv: Hur länge??

Min förra katt var borta tre månader i stöten, två gånger!
Trodde aldrig han skulle komma tillbaka, men se, det gjorde han.
Detta var under årets varma månader.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
1 063
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
13 989
Katthälsa Nu har jag tröttnat på att få mina händer sönderklösta av min katt. Hon är nu tio månader gammal och ingen annan än jag och min pojkvän...
2
Svar
21
· Visningar
5 851
Senast: Ponnyfoton
·
Katthälsa Bengi (som är minst 13 men ev betydligt äldre, då han dök upp hos oss 2006 från typ ingenstans) har varit jättedålig en tid. Han har...
2
Svar
22
· Visningar
9 803
Senast: mollyphlox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar