Hur länge vänta på analyssvar på vattenprov?

Comfort

Trådstartare
Lämnade in ett vattenprov för tre veckor sen och har fortfarande inte fått svar. Är det normalt att det tar så lång tid?

Sv: Hur länge vänta på analyssvar på vattenprov?

Upp till 6 veckor har jag för mig att det stod på papprena jag fick ut i våras.

Nu lämnade jag inte in något vattenprov då jag själv inte är i riskålder och inte dricker vattnet om det smakar eller luktar illa. Delar brunn med min hyresvärds föräldrar. Dessutom kan jag hämta kommunalt vatten hos min hyresvärd när jag vill.

Sv: Hur länge vänta på analyssvar på vattenprov?

oj fasen så länge.
Ok då vet jag, tack!

Vi tog proev för det var osäkert hur många år sen det togs sist (dvs många) och för att vi ska ha barn nu typ.

Liknande trådar

Samhälle Jag vänder mig till Buke som brukar ha svar på det mesta. Min mamma som är pensionär bor i Kenya. Hon behöver en gång varje år lämna in...
Svar
3
· Visningar
454
Senast: MJLee
·
Hemmet Jag håller på att bli galen på riktigt nu! Har en stor gammal murad vedspis med (avstängd/bortkopplad) bakugn. Den har funkat felfritt i...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: tott
·
Hundhälsa Jag har, för första gången i mitt liv, blivit med tik. En omplacering, snart fem år gammal, som tidigare bara bott hos sin uppfödare och...
Svar
4
· Visningar
462
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 243
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Autistisk bror
  • Träning och hälsa del 12