Bapelsin
Trådstartare
Någonting står inte rätt till i min kropp. Det började natten mot tisdag förra veckan med att jag ärligt talat trodde att jag skulle bajsa på mig, fick spring till toa. Bara vatten. Sedan dess, alltså mer än en vecka, har det bara varit vatten. Dimor hjälper inte, men det gick ändå att leva någorlunda normalt. Tills jag började kräkas också, vilket jag gjorde sent i fredags kväll. Första två dygnen kräktes jag bara på natten, en gång per natt. Sen har det blivit mer och mer, igår kräktes jag nog 6-7 gånger. Mår illa konstant. Jätteilla. Ligger i soffan eller sängen. Sover en del. Har fått i mig blåbärssoppa och lite tomatsoppa, och några teskedar äggröra. Jag är så uttorkad att det ser ut som jag har bruna blåtiror runt ögonen. Och det tar på psyket, det är fruktansvärt att må illa hela tiden.
Men alltså hur länge kan man vara magsjuk? Ingen annan i familjen har blivit smittad. Jag har inte ätit eller gjort något annorlunda mot övriga familjen. Först tänkte jag att magen rasade pga stress inför sonens student på fredagen, men det var det uppenbarligen inte.
Men alltså hur länge kan man vara magsjuk? Ingen annan i familjen har blivit smittad. Jag har inte ätit eller gjort något annorlunda mot övriga familjen. Först tänkte jag att magen rasade pga stress inför sonens student på fredagen, men det var det uppenbarligen inte.