hur länge innan man tillkallar vet.?

Zaida

Trådstartare
hur länge skulle ni vänta på att åka till en vet. om er häst hade sparkat sig själv och får ett varmt svullet ben?(hon e svullen på skenbenet fr kotan och upp) hon haltar inte, men har varit svullen och varm sen i fredags...tisadg idag jag tycker att det borde vända snart :crazy:
rivit upp sig på broddarna....bara ytligt men iallafall man vet juh inte allt vad som finns....hästar å ben e inget kul!

Sv: hur länge innan man tillkallar vet.?

Du kan ju alltid ringa och rådfråga så kan ju dom avgöra om du ska ta ut vet. eller avvakta!

Sv: hur länge innan man tillkallar vet.?

Jag skulle ha ringt och rådfrågat en vetrinär och bett att få ut någon vet om de ansåg att det behövdes.

Så ring till dom du, det är mitt råd.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej Jag står på ett stall där det även är en ridskola så de har en anställd som ska ta hand om ridskolehästarna, men då så ska h*n...
Svar
9
· Visningar
2 686
Senast: Kjerulfia
·
Hästvård Hejsan! Idag när jag tog in min tjej för ridning upptäcke jag att hon var lite svullen på höger framben i på kotan. Hon ömmar inte, är...
Svar
5
· Visningar
926
Senast: Mirtai
·
Hästvård Min häst är halt och vet inte vad det kan vara, hur jag ska gå tillväga eller vad det kan bero på! Hon är en ädel maxad d-ponny på 8år...
Svar
10
· Visningar
2 922
Senast: Sirap
·
Hästvård Hej. Får snart panik över min häst, vet inte vad jag ska göra med henne. Hon fick mugg/rasp i sommras, inifrån då det var torrt och...
Svar
19
· Visningar
4 241
Senast: Hedwig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka