hur lång tid tar det för mögel analys?

_jeanette

Trådstartare
jag kryssade i mögel analys och vatten aktivitet på min hö analys + att jag ville ha en foderstat.. tog några dagar och jag fick hö analysen men stog INGET om mögel (eller skriver dom inget?) och jag fick ingen foderstat?! och nu är det ca 2 veckor sen...

och när ni räknar ut foderstat, får ni OK på allt då när ni är nöjda? t.ex. energi osv? skit svårt juh.. för när jag gör så blir det för mkt energi hur jag än vrider och vänder på det, med halm, mindre hö o mer lusern osv.... krångel =) :angel:

Sv: hur lång tid tar det för mögel analys?

jag kryssade i mögel analys och vatten aktivitet på min hö analys + att jag ville ha en foderstat.. tog några dagar och jag fick hö analysen men stog INGET om mögel (eller skriver dom inget?) och jag fick ingen foderstat?! och nu är det ca 2 veckor sen...

och när ni räknar ut foderstat, får ni OK på allt då när ni är nöjda? t.ex. energi osv? skit svårt juh.. för när jag gör så blir det för mkt energi hur jag än vrider och vänder på det, med halm, mindre hö o mer lusern osv.... krångel =) :angel:

ingen alls som vet?

Sv: hur lång tid tar det för mögel analys?

jo det är väl klart man kan ringa o fråga.. alla här på detta forumet kan du ringa o fråga ngn istället för alla dessa frågor men OM det är meningen att mögel analysen ska ta längre tido komma senare är det ju onödigt att ringa o tjata...

Liknande trådar

Foder & Strö Har en 17 åring i stallet som jag snart blir galen på! Räknar och räknar och räknar foderstat men inget passar. VAD är det jag missar i...
2
Svar
21
· Visningar
3 091
Senast: Estivuz
·
Foder & Strö Här kommer en tråd jag aldrig trodde jag skulle behöva posta. Jag trodde mig köpa en lättfödd häst, men tji fick jag. Min häst börjar...
Svar
11
· Visningar
4 580
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Har en 28 åring här som nu har börjat tappa vikt, och jag är väldigt villrådig vilket foder jag ska köpa. Upptäckte det för bara någon...
2
Svar
23
· Visningar
2 095
Senast: Soffan74
·
Foder & Strö Jag har ridit i nästan hela mitt liv. Har dock alltid ridit andras hästar vilket lett till att jag aldrig har behövt bekymmra mig för...
Svar
5
· Visningar
1 372

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Barmarksdrag/canicross
  • Retrievertråden
  • Hjälp

Hästrelaterat

Omröstningar