Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har mina TR utlånade och kan inte kolla.
Står det reglerat i TR någonstanns hur långt innan tävlingen som ryttarmeddelande och startlistor ska finnas tillgängliga?
Ryttarmeddelandet ska finnas ryttaren tillhanda senast en vecka före tävlingens början. Ryttarmeddelandet ska innehålla hästens hästnummer.
Jag orkar inte sätta mej och leta på det i TR, men jag är 99% säker på att det står så (jag måste gardera mig lite, jag ville inte skriva 100% men jag är så gott som jättesäker).
Svarar båda.
Tack så mycket!
Startlistor har kommit ut nu men inte RM... tävlingen är på lördag.
Men det kommer nog. Lite irriterande att man inte kan planera i god tid bara.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.