Hur lång tid innan?

Skaune

Trådstartare
Jag har mina TR utlånade och kan inte kolla.
Står det reglerat i TR någonstanns hur långt innan tävlingen som ryttarmeddelande och startlistor ska finnas tillgängliga?

Sv: Hur lång tid innan?

Ja, då borde man kunna tycka att de är lite sena när de inte har publicerat något inför helgens tävlingar än då...
Vet du i vilket moment det står?

Jag har så här mycket i huvudet:

Ryttarmeddelandet ska finnas ryttaren tillhanda senast en vecka före tävlingens början. Ryttarmeddelandet ska innehålla hästens hästnummer.

Jag orkar inte sätta mej och leta på det i TR, men jag är 99% säker på att det står så (jag måste gardera mig lite, jag ville inte skriva 100% men jag är så gott som jättesäker). ;)

Svarar båda.
Tack så mycket!
Startlistor har kommit ut nu men inte RM... tävlingen är på lördag.
Men det kommer nog. Lite irriterande att man inte kan planera i god tid bara.

På min förra tävling så hade dom inget RM alls:confused:

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
536
Senast: Mli
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 277
Senast: Lady_S
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 195
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 084
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka