Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sover den hela dagen oxå när du behöver sova?KL
Min hund har vart ensam på natten ett par ggr.
Han har som vanligt fått en rejäl kvällspromenad och har sovit som en stock när jag kommit på morgonen, (jobbat natt).
Han sover ju ändå hela natten om jag är hemma så förstår inte varför vissa anser det "omöjligt".
Min hade iallafall gjort det. Han älskar att sova med vem som än sover i sängen och sover gärna bort halva dagarna
Sover den hela dagen oxå när du behöver sova?
Som jag skrev tidigare i tråden så var det en enorm skillnad på min hund om den hade varit ensam eller haft sällskap, även om tiden för rastning varit desamma.Min har också varit sån när jag jobbade natt förra sommaren. Då var han iofs inte själv på natten eftersom min pojkvän sov hemma, men sen kom jag hem klockan sju på morgonen, gick en 30-40 minuters promenad och sen sov vi igen.
Perfekt!
Sover den hela dagen oxå när du behöver sova?
Ja är hunden van att vara själv lär det gå bra.
Uno är alltid hemma själv när jag går ut och då kan tiderna se ut så ibland. Brukar mötas av... ingen hund alls.. när jag stiger in genom dörren på morgonen, han ligger under filten i soffan och snusar och får släpas ut på tidig morgonpromenad