Hur kommer man över Det?

annie_cool

Trådstartare
Hur kommer man över ett våldtäktsförsök? Detta hände för sedan men det är svårt att komma över det. Hänsdelsen är anmäld.
 
Hur kommer man över ett våldtäktsförsök? Detta hände för sedan men det är svårt att komma över det. Hänsdelsen är anmäld.

Bra att du anmälde och jag beklagar verkligen att det ens skedde. Säger som @tanten att prata med någon. Sedan, klyschigt men sant, så läker tiden alla (de flesta) sår:heart
 

Liknande trådar

L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 610
Senast: gulakatten
·
Skola & Jobb Hej! Nu har jag varit sjuk från mitt jobb i två veckor. Jag anmälde inte inte till försäkringskassan då jag dels trodde att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 354
Juridik & Ekonomi Jag har googlat mig blå, men hittar bara svar på motsatt situation, alltså vad som händer om enskild egendom används för en investering...
Svar
6
· Visningar
1 013
Senast: Smulu
·
IT & mobiler När jag trycker på FB-appen på min IPhone får jag bara upp den här bilden som brukar komma först innan Facebook öppnas. Men inget mer...
Svar
8
· Visningar
659
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp