Hur komma in i mitt galleri???

B

Bangsi

:confused: Jag försöker hitta någonstans där jag kan komma in i mitt galleri/fotoalbum. Jag blir tokig! Jag hittar ingenting sedan Gunnar gjorde om. Är jag helt knäpp eller vad?! :confused:

Kan någon?

/Åsa

Sv: Hur komma in i mitt galleri???

Nej jag tänkte just fråga samma sak!! Hittar inte mina bilder någonstans.. Jag vill lägga in nya och ta bort mina gammla!!:(

jag tror man måste gå in via länken till vänster, där det står Hästgalleri. har inte hittat nån annan väg i alla fall.. klickar du på hästgalleri kommer du till en sida med massa olika val, sen får du bläddra dig fram till dina bilder.

Jag går in under fotografier och klickar på "en häst" och sedan letar jag mig fram till en bild som är min och klickar på den - sedan kan man komma till sin sida genmom att klicka under bilden där det står "visa myskos alla bilder"
Finns säkert en enklare version men har inte orkat leta.

Hade varit bra med en knap i profilen så att säga... Pratade ju med gunnar om det...han kanske glömde... ;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Hittar inget vid googlande så jag frågar det allsmäktiga Bukeoraklet 😍 I morse när jag körde till jobb så nös jag. Inte någon liten...
Svar
3
· Visningar
272
IT & mobiler Går det att komma i kontakt med Telia utan att ringa dem? Jag avskyr att prata i telefon men hittar inga alternativa kontaktvägar och...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 284
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar