hur kan man gör en tratt?

Vår_Vinter

Trådstartare
:smirk: Ja, självklart lyckades min hund skra sönder trampdynan i kväll.. O vetrinären säger att jag ska ta en tratt så on inte slickar på tassen. lättare sagt en gjort. Då man inte ha någon?!!
Sen har juh inte kliken öppet så man kunde åkt dit o fått en...

Någon som vet hur man gör en tratt? Av ngot man kan ha hemma?
:rofl:

Sen undrar jag... ållt på emd hästar men inte varit med om en hund som skurit sönder trampdynan då vi varit förskonade från sånt. Hur faligt är det att linda med gaslinda och ett tryck bandag lite lätt?
Kan det vara en ide?

åhhh... va arg jag blir...d enna jÄkla stad emd allt glas överallt!!!

Ingen som har en tratt i Östersunds trakten? :idea:
 
Sv: hur kan man gör en tratt?

Ta en lämplig plasthink, skär bort botten, gör hål längs kanden o fäst snöröglor för halsbandet.
PL
 
Sv: hur kan man gör en tratt?

nä men i stockholmstrakten=)

hur stor är vovven? kan vara lättare att komma maed tips om man vet vilken storlek tratten ska vara i=)
 
Sv: hur kan man gör en tratt?

nä men i stockholmstrakten=)

hur stor är vovven? kan vara lättare att komma maed tips om man vet vilken storlek tratten ska vara i=)

Vovven är 4 mån och väger väl sådär 13-15 kg :) sådär 40-45 cm hög... stor som ett hus.

Får väl pröva de där med plashinken.. om jag nu kan finna någon... Fast ja.. hon bryr sig inte så mycket om den är lindad.
 
Sv: hur kan man gör en tratt?

hon kanske kan sova med dig i sängen så du håller lite koll på om hon slickar. så kanske du kan linda nått luftigt bandage på. så åker du och skaffar en tratt imorron=)
 
Sv: hur kan man gör en tratt?

synd att du bor så långt bort. min tratt hade nog passat perfekt=) lite väl stor för dvärgpinschern å precis på amstaffkorsningen på 25 kg.
 
Sv: hur kan man gör en tratt?

synd att du bor så långt bort. min tratt hade nog passat perfekt=) lite väl stor för dvärgpinschern å precis på amstaffkorsningen på 25 kg.

Jo, de hade de kanske gjort :) Ja de va juh lite synd.
De värsta är juh att jag inte hittar någon hundvakt då syster var tvungen att åka i väg o jobba.

De va juh de värsta... Vågar inte lämna henne ensam i 4 tim med bandaget lr. tratt... :confused:

jaja..
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Min arga lilla hund.
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp