Hur Hög Dräktighet??

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare hotstuff
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 022
H

hotstuff

är det någon som vet om cardento har hög dräktighet?? lämnar han mest skimmlar överlag?? mvh jessica

Han lämnar 50 % skimlar med färgade märrar. 75 % med skimmelston som är heterozygota och 100 % skimlar med homnozygota skimmelston.

Den enda cardentoavkomman jag känner är brun.

Hej1 Jag tror väl att han ligger ganska väl till i dräktighet. Mitt sto tog sig på ett enda skick, men då blev hon också seminerad i precis rätt tid. Har en underbar tjej född april 03, hon lär bli skimmel till slut, har varit svart, kråkfärgad och börjar nu gå över till mörkbrun stickelhårig. Hennes mor är fux.
Hälsningar nina

Liknande trådar

Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
11
· Visningar
815
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 110
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej... 2
Svar
25
· Visningar
2 765
Senast: Karro-Lina
·
Kläder & Bli fin Jag har i princip inga byxor hemma. Jag avskyr byxor. Men ibland måste man ju ha på sig eländet och det enda jag står ut med i dagsläget... 2
Svar
27
· Visningar
1 437
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka