Jag letar generellt kläder av bra kvalitet och material, gillar naturmaterial i så stor utsträckning det går eftersom jag får mindre stötar av omgivningen då . Köper gärna dyrare kvalitetskläder second hand och kör oftast på max tre färger samtidigt i en outfit som återkommer även i accessoarerna. Ibland helt enfärgat men med smycken eller handväska i avvikande färg och försöker se till att även hår och naglar ser hyfsat välskötta ut (jag själv är jättedålig på det sista, pga mina hobbyer som i princip allihop inkluderar att smutsa ner händerna) men det gör enormt mycket för helhetsintrycket. Jag ska gilla de kläder jag köper, det ska inte bara kännas "ok" utan då åker de tillbaka. Utöver det så gillar att hitta youtubers som har en stil som jag gillar och inspireras lite stilmässigt av det. Just nu är nog min favorit Laura Blair som jag tycker har en väldigt bra känsla för att kombinera sina outfits och kan få billiga saker att se betydligt mycket dyrare ut.
På min arbetsplats kan jag i princip gå i mjukisbyxor på om jag vill men jag tycker jag gör ett bättre jobb om jag åtminstone försöker se lite seriös ut ibland eftersom jag känner mig piggare och mer ordentlig.
På min arbetsplats kan jag i princip gå i mjukisbyxor på om jag vill men jag tycker jag gör ett bättre jobb om jag åtminstone försöker se lite seriös ut ibland eftersom jag känner mig piggare och mer ordentlig.