Hur hittar jag musik i den här stilen?

cili

Trådstartare
Jag lyckas inte googla mig till något vettigt, så nu sätter jag mitt hopp till buke.
Det jag är på jakt efter är namn på band som spelar sån här typ av musik. Det är även sång i den (vilket ju då inte är med på klippet). I nån annan låt var det mycket trummor och panflöjt istället.
https://www.dropbox.com/s/5k8q29jqszh07or/MOV_0425.mp4?dl=0

Har sökt på allt jag kommit på på spotify, men det enda jag hittar är instrumental, lugn musik för insomning och meditation, vilket ju inte är riktigt samma sak som den här pigga musiken.

Jag hade testat att söka efter typ "Native Indian music" eller något i den stilen, men det är kanske det du redan provat?

Spotify är ju lite begränsat när det kommer till sådan typ av musik enligt min åsikt. Jag skulle rekommendera att du söker på youtube istället.

Peruvian music på Youtube gör att jag får lite träffar som skulle kunna vara intressanta. (Eventuellt med tillägg som flute, folk, traditional etc. men de inkluderas nog även i den mer allmänna listan.)

Haha, vilken tankevurpa! Och här tyckte jag att jag var klyftig...:angel: Det har du ju såklart alldeles rätt i, tack för rättelsen!

Saken är den att jag tänkte precis likadant själv först, men kom på det innan jag skrev något, annars hade jag nog inte tänkt på det heller.:up:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka