Hur hitta person

Fantasipyjamas

Trådstartare
Jag skulle vilja få tag på en person jag såg i vimlet på en konsert jag var på för ett tag sedan. Men hur gör man när man har minimal information?

Har provat att leta på Facebook, men utan resultat. Är svårt att förfina sökningarna och det känns som att jag bara får upp orelevanta personer?

Har ni några söktips för att få Facebook att sammarbeta?

Edit: har ålder, stad och kanske namn. Och ett ganska speciellt utseende.

Birthday.se kanske :)
Jag skulle vilja få tag på en person jag såg i vimlet på en konsert jag var på för ett tag sedan. Men hur gör man när man har minimal information?

Har provat att leta på Facebook, men utan resultat. Är svårt att förfina sökningarna och det känns som att jag bara får upp orelevanta personer?

Har ni några söktips för att få Facebook att sammarbeta?

Edit: har ålder, stad och kanske namn. Och ett ganska speciellt utseende.

Oj förlåt nu läste jag lite snabbt :) men som sagt ratsit.se eller googla som sjutton på det du vet och som kan vara kopplat till honom :)

Jag säger som de andra. Ratsit, eller google.
Finns personen i en stad där det finns Bukefalister?? Har du bild? Efterlys lite snyggt på Buke så hålls det lite hemligt också. ;)

Älskar kontaktannonsen!

Det är lite känsligt, jag vet inte ännu om jag vill kontakta den här mannen, just nu skulle jag vilja "titta på avstånd" och ha möjligheten att kontakta om jag vill. Luddigt, men jag hoppas att ni förstår mig.

Han bor i Umeå. Någon bukefalist som bor där eller har koll på folk? Men snälla, vet ni vem jag letar efter så snälla outa mig inte, vill som sagt titta på avstånd först.

Skicka PM.

Senast ändrad:
Nyfiken på hur det har gått :)

Ta annars hjälp av Buke, du kan ju t ex ange stad, och sen få PM från de som bor på orten:idea:

E="Ceta, post: 17110648, member: 16614"]@Sleepan är grym på att snoka från personer, kanske vill hon hjälpa till?[/QUOTE]

Haha, jag undrade varför sjutton jag blev taggad i den här tråden för jag tänkte att jag inte skrivit i den, men tack för berömmet ;) :love:

Klart jag hjälper till om så önskas!

Nu ska jag vara jättetråkig, men jag tycker att man ska vara försiktig med att hjälpa okända personer hitta personer. Det här är en generell kommentar och inte riktat till TS. Att tipsa om allmänna sätt att leta är väl alltid ok, men om man själv inte känner den som letar eller den som eftersöks tycker jag nog att det är bra att fundera över om engagemanget ska stanna där.

Kontaktannons tycker jag är ett bra förslag. Då kan den eftersökta träda fram om hen vill.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 468
Gnägg Visste inte vilket forum jag skulle posta i, så jag provar här. Jag försöker hjälpa en person från Irland som sålde sin häst till en...
Svar
1
· Visningar
800
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 918
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 516
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar