Rie
Trådstartare
Förra veckan lyckades jag ta bort alla inkomna sms i stället för att radera det sista inkomna...
Glömde att jag inte var inne på messet, ett av många meddelanden från bussbolag om att linje xx är försenad och som jag raderar med jämna mellanrum.
Hur hittar jag igen de andra mailen?
Har för mig att i datorn de ska ligga kvar 30 dagar så jag hoppas at det är liknande med mobil.
Har en Samsung S9.
Jag vill hitta igen dem för jag har några sms jag vill ha kvar och sedan kolla igenom de andra för att kunna spara/radera.
Och vara mer uppmärksam händanefter.
En sak till, som jag inte hade kunskap att besvara:
En kompis fick ett samtal från en kompis som sa att han skickat en del bilder till honom.
Att han måste logga in på Googlekontot och se dem på Drive.
Min kompis undrar nu om avsändaren eller andra kan se min kompis andra bilder på något sätt?
Det kändes inte bra att ha fått dem så, tyckte han.
Vad säger ni?
Glömde att jag inte var inne på messet, ett av många meddelanden från bussbolag om att linje xx är försenad och som jag raderar med jämna mellanrum.
Hur hittar jag igen de andra mailen?
Har för mig att i datorn de ska ligga kvar 30 dagar så jag hoppas at det är liknande med mobil.
Har en Samsung S9.
Jag vill hitta igen dem för jag har några sms jag vill ha kvar och sedan kolla igenom de andra för att kunna spara/radera.
Och vara mer uppmärksam händanefter.
En sak till, som jag inte hade kunskap att besvara:
En kompis fick ett samtal från en kompis som sa att han skickat en del bilder till honom.
Att han måste logga in på Googlekontot och se dem på Drive.
Min kompis undrar nu om avsändaren eller andra kan se min kompis andra bilder på något sätt?
Det kändes inte bra att ha fått dem så, tyckte han.
Vad säger ni?