Hur har ni skötplatsen?

Sv: Hur har ni skötplatsen?

Det här testet är ju drygt 2 år gammalt och jag hoppas att det hänt något sen dess...

Jag hittar ingen innehållsförteckning på Liberos nya. Jag letar vidare...

Det har hänt grejer för de här tvättlapparna fanns inte för 2 år sen. Rasmus får vätskande blåsor av "vanliga" våtservetter :crazy:

Extra milda tvättservetter. Vårdar och tvättar huden skonsamt med vatten och rapsolja med fuktgivande E-vitamin. De är så milda att de kan användas varje dag. Använd dem när du är på språng eller hemma på skötbordet om du inte har tillgång till vatten.

Vet inte om det är det här testet du menar, men redan här ser man ju att Liberos våtservetter är de som innehåller minst skit så att säga, och testet är från 2007.

Eftersom vi inte har Räkan på utsidan än så kan jag ju inte säga hur vi kommer göra med våtservetter, men vi kommer köpa hem Liberos och se hur det fungerar, men framför allt kommer vi nog använda vatten och Liberos barnolja på en papperstvättlapp. (tänk vad lätt det är att säga såhär innan hur man tänker göra, ska bli kul och se hur mycket som förändras :D)

kl

Vi har en skötbädd pa tvättmaskinen i badrummet, tvättmaskinen star mot en vägg och mellan väggen och skötbädden far ngr blöjor, torra servetter + vatservetter plats. Vi byter bara blöja där och tar sen in henne i sovrummet och klär pa.

Vi använder mest vatservetter, har inte hittat ngr torra servetter som jag tycker blir bra när man blötter dom. Använder bara vatservetterna när hon har bajsat och det är bara en gang/dag sa det känns inte sa farligt. Skulle aldrig torka henne i ansiktet med dom.

Troligtvis är det nog det vi kommer göra i slutändan, blir ju bra mycket billigare så. :)

Liberos innehåller bara vatten och rapsolja. De enda som funkar på Rasmus.
Nja, det är ju en sanning med modifikation.
Innehåll, liberos tvättservetter; aqua, glycerin, citric acid, sodium benxoate, potassium sorbate, polyquaternium-39, canola oil, caprylyl/capryl glucoside, chamomilla recututa extract, aloe barbadensis extract, tovopheryl acetate, dipropylene glycol.

Fast, vi kör oxåmed liberos våtservetter och tycker de känns bäst...:)
Annars har vi mestadels vatten och blöter upp servetter (vilket vi köper euro shoppers...). Men nu när det varit så kallt och torrt ute har jag använt våtservetter mest, har nog med självsprickor på händerna som det är utan att blöta ner dem med vatten mer än absolut nödvändigt...

Jäklars! Jag letade ju efter dem när vi var på Coop, men så hittade jag välling och glömde bort det ;)

Tack för innehållsförteckningen! Jag ska kolla den mot listan på testet när jag har tid!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka