Hur gör man...

C

Cronis

för att det ska synas i msn vilken låt man lyssnar på ?

Det fungerade förut för mig, men nu funkar det inte längre. Jag vet att man ska spela musiken genom windows media player, men även fast jag gör det så kommer inte den där blå länken i msn upp...? :crazy:
 
Sv: Hur gör man...

gå in på windows media player å så in på alternativ, där finns det en flik som heter plugin-program....
På kategori, välj bakgrund och kryssa i rutan där det står MSN messenger musik plug in... så ska det funka! =)
Hoppas du hänger med i mitt flum
Kram Andrea
 
Sv: Hur gör man...

glöm inte heller att ändra på msn, där du kan skriva in text, ändra där att du vill att din musik som du spelar ska synas.... =)
Hoppas det funkar! :bump:
/A
 
Sv: Hur gör man...

Jag har på något sätt lurat mina 2 datorer, så nu kan jag spela upp i Winamp :)
Tror jag gjorde som så att jag hade båda programmen igång samtidigt, och spelade upp musik samtidigt också.
Efter hand stängde jag av WMP, och datorn var då inställd på Winampen, lr vad man kan säga :)
 
Sv: Hur gör man...

Elftor skrev:
Gör det något, egentligen? :)
Jag menar, vad är finessen?

För att folk frågar "vad lyssnar du på"
Smidigt att inte behöva skriva svaret, lixom :idea:
 
Sv: Hur gör man...

Farouk skrev:
Jag har på något sätt lurat mina 2 datorer, så nu kan jag spela upp i Winamp :)
Tror jag gjorde som så att jag hade båda programmen igång samtidigt, och spelade upp musik samtidigt också.
Efter hand stängde jag av WMP, och datorn var då inställd på Winampen, lr vad man kan säga :)

Onödigt;) Det finns msn musikplugin till winamp:D

*knapp*
 
Sv: Hur gör man...

Trådskaparen:

Är du säker på att dina personliga inställningar på msn är inställda på: "Visa musikinformation från windows media player som personligt meddelande"?
 
Sv: Hur gör man...

EternalDark skrev:
Trådskaparen:

Är du säker på att dina personliga inställningar på msn är inställda på: "Visa musikinformation från windows media player som personligt meddelande"?

Ja det är ikryssat, men trots att jag spelar upp musik i WMP så fungerar det ju inte.
Det funkade förut, men nu har det ballat ur?! :crazy: :confused:
 
Sv: Hur gör man...

EternalDark skrev:
Har du kollat inställningarna i WMP?

Jo men grejjen är den att hela WMP verkar raserat, :rofl: eller så är det jag som inte fattar hur man gör :o
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
294
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
765
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 400
Senast: Amha
·
Hemmet Efter många nöjda år med Boxer så är nu vårt förhållande helt slut. Jag har sagt upp abonnemanget. Först så slutade mitt Tele2 Play...
2
Svar
29
· Visningar
3 526
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp