Hur gör man sånna fina bilder?

P

ponnyryttaren

Jag fatatr ingenting :eek: :D Ni vet sånna bilder, typ när man klipper yt en häst`s huvud och sätter på en strand m.m Hur gör ni som kan det????? :) Snälla kan någon förklara!
 
Sv: Hur gör man sånna fina bilder?

Först och främst måste du ha ett program där man kan göra sånt. tex. Gimp, photoshop, picture IT m.m. sedan kan du läsa andra trådar där står ganska mycket!
 
Sv: Hur gör man sånna fina bilder?

Vad betyder det? :o

men iaf, så har jag tittat i min data, och jag hade dessa program:

MGI Photosuite 4

Paint Shop Photo Album 4

Dell picture Studio 3

Microsoft Photo editor

Går någon utav dessa att använda till det?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hur gör man sånna fina bilder?

MGI Photosuite 4 borde fungerar med
 
Sv: Hur gör man sånna fina bilder?

ingen aning, många som jag inte hört talas om... men Gimp är ett gratis program som man kan ladda hem över internet.

www.gimp.org
 
Sv: Hur gör man sånna fina bilder?

jag föreslår Adobe Photoshop CS / Adobe Photoshop 7.0 eller Paint Shop Pro 8 / 9 det är bra program :)
 
Sv: Hur gör man sånna fina bilder?

a okejm men när jag kommer in på den sidan, vart ska jag trycka då? :o
 
Sv: Hur gör man sånna fina bilder?

ponnyryttaren skrev:
a okejm men när jag kommer in på den sidan, vart ska jag trycka då? :o
Undrade samma sak, hur vet man vilken man ska ladda ner och som är gratis? :o :D
 
Sv: Hur gör man sånna fina bilder?

domino skrev:
Undrade samma sak, hur vet man vilken man ska ladda ner och som är gratis? :o :D

man märker ju vad som är gratis. om man inte behöver uppge något kortnummer eller likande så är det g5ratis ochså brukar det stå FREE! tror dessutom att all nedladdning på gimp är gratis.
oj, har själv glömt bort hur jag gjorde... ser ut som dom ändrat sidan sedan dess... men förök läsa och klicka er fram... jag fixade det tillslut trots min extremt kassa engelska. när man laddar hem det kan man välja språk till svenska som tur är :D
 
Sv: Hur gör man sånna fina bilder?

haha nu ger jag upp, jag fattar ingenting, och det går inte :confused: ;)
 
Sv: Hur gör man sånna fina bilder?

Ger du redan upp? Du anar inte hur mycket tid du måste lägga ner för att lära dig skiten också...
 
Sv: Hur gör man sånna fina bilder?

fråga linn_89
Hon är skit duktig :D :love:
 
Sv: Hur gör man sånna fina bilder?

ponnyryttaren skrev:
haha nu ger jag upp, jag fattar ingenting, och det går inte :confused: ;)
Med den inställningen är det helkört. Näru, nya friska tag. Kom igen när du laddat in samma program 10 ggr. i rad och inloggningen går fel, startfiler kraschar och det mesta som kan gå fel går fel, samt att du uppfinner 13 nya fel som ingen hört talas om. Men allt går att lösa, ibland får man till och med offra en get,,,,,,,,,,,,,,, :angel:
 
Sv: Hur gör man sånna fina bilder?

Funkar det med PS 2.0 också?
Kan någon tipsa om en bra tråd där det står om hur man gör kollage? :bow:
 

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 097
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 308
Senast: Hellhound
·
Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 154
Senast: Anna-Bella
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 380
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp