Hur gör jag på bästa sättet?

LadyDedlock

Trådstartare
För att göra historian kort:

Min pappa är sjuk sedan länge och hans assistenter skaffade honom en katt. Nu ligger min pappa på sjukhus och jag har tagit hem katten till mig och min mamma..Honhar gått runt och kollat, varit på lådan 2 ggr och ligger just nu och tvättar sig nedanför mig.

Hon är egentligen lite av en utekatt när hon har varit hos pappa men hon kommer att vara inne hos oss eftersom hon antagligen bara är här en vecka. Hur gör jag på lättaste sätt för att hon inte ska börja riva huset när hon blir ensam ett par timmar. Hon har hur mkt leksaker som helst och jag har försökt att ställa allt som hon har det henne hos pappa och kattlådan står på ungefär samma sätt som hos pappa. Jag kommer att sova nere med henne och se hur hon beter sig. Någon som har nått tips? kan man verkligen gå ut och gå med en katt i koppel??

Sv: Hur gör jag på bästa sättet?

Varför skulle hon riva huset? Eller har du testat och fått det resultatet?

Sv: Hur gör jag på bästa sättet?

vi gjorde ett test och nu drog ner gardinerna i köket och ett visst antal blommor..

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
815
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har skrivit om att Kjellie grävt i min mans stora chilikrukor. Jag har tänkt att han antagligen är osäker/stressad eftersom han nyss...
Svar
6
· Visningar
1 549
Senast: Bapelsin
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 384

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka