Hur gör ni med ridningen ni som har småbarn ?

Karoliten

Trådstartare
Hur gör ni för att hinna med hästarna?Jag och min sambo har gård och hästar ihopa.Sks ha en liten och undrar lite hur ni hinner med hästarna o gården när ni har småbarn?Hur får ni ekonomin o gå ihop?Kan ni rida tillsammans eller gör ni mycket en och en?
 
Sv: Hur gör ni med ridningen ni som har småbarn ?

hett tips, det finns rätt många liknande trådar på den här sidan, sök lite så kan du nog få ganska många svar på dina frågor...
 
Sv: Hur gör ni med ridningen ni som har småbarn ?

Kolla t ex på forumet Förälder, det finns minst två aktiva trådar där om samma ämne.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 379
Senast: Mabuse
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 286
Senast: Roxy
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 672
Min häst är utlånad till en fodervärd och det funkar väldigt bra. Hon är med på dressyrträningar och står i kö till en privat hoppgrupp...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 060
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp