Hur går det till?

Tiilda87

Trådstartare
Jag har precis tagit upp min ridning ordentligt efter ett par år och vill börja tävla. Men hur fungerar allt, hästlicens, ryttarlicens. Hur går man tillväga?
Vilken klubb är bäst att välja? en stor eller liten? hur mycket bör man veta om klubben innan osv.

Väldigt tacksam för svar!

Sv: Hur går det till?

Ryttarlicens och hästlicens beställer du via ridsports hemsida.Här är mera info om: Hästlicens Ryttarlicens

Sen vilken klubb du ska tävla för är ju helt upp till dig.Det kanske skulle vara lite konstigt att du tävlar för en klubb i en annan stad och så har du en klubb i närheten.Jag tycker du borde tävla för den klubben du vill tävla för.:)

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
537
Senast: Ramona
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
694
Senast: MiniLi
·
Hästvård Hej! Jag har hamnat i ett dilemma där jag sålde en häst för ett halvår sedan som köparen nu vill häva. Grejen hör till att hästen har... 2
Svar
27
· Visningar
4 222
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka