Hur går det till?

Tiilda87

Trådstartare
Jag har precis tagit upp min ridning ordentligt efter ett par år och vill börja tävla. Men hur fungerar allt, hästlicens, ryttarlicens. Hur går man tillväga?
Vilken klubb är bäst att välja? en stor eller liten? hur mycket bör man veta om klubben innan osv.

Väldigt tacksam för svar!

Sv: Hur går det till?

Ryttarlicens och hästlicens beställer du via ridsports hemsida.Här är mera info om: Hästlicens Ryttarlicens

Sen vilken klubb du ska tävla för är ju helt upp till dig.Det kanske skulle vara lite konstigt att du tävlar för en klubb i en annan stad och så har du en klubb i närheten.Jag tycker du borde tävla för den klubben du vill tävla för.:)

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
470
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 006
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 169
Senast: Emro
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 268
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka