Hur fungerar chat-sidan?

A

Arabian

hej. hur kan jag chatta med andra genom chattsidan?:confused: och vad är det här med att man skapa ett rum? lite hjälp skulle inte skada...//Jessie:banana:

Sv: Hur fungerar chat-sidan?

För att chatta med andra, behöver du bara vänta på att fler är i rummet. Sen är det bara att babbla för fullt.

Hur du skapar rum och bjuder in folk, hittar du mer information om under ? som är en hjälpsida.

Om du vill byta textfärg, finns det en liten ruta som är svart ovanför inskrivningsrutan. Där kan du klicka så får du upp en färgkarta.

Om du vill ha en smileygubbe framför ditt namn, klickar du på val och effekter, där finns gubbar och du kan välja var du ska ha dem. I textrutan framför ditt namn, eller i namnlisten uppe till höger framför ditt namn.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
484
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 576
Senast: sjoberga
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
787
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama